11.10.2013

"Violetta" w kinach - recenzja już w weekend!

Doznałam tego zaszczytu i jutro, tj. 12.10.2013 w Legnicy na godzinę 16:00 idę do kina na "Violettę". Jeżeli chcielibyście, to mogę napisać w tym poście moje wrażenia dotyczące wyjścia. Jeżeli mi się uda, to zrobię zdjęcia. Postaram się opisać wszystko co się wydarzyło.
Taka krótka notka, jutro po przyjściu, lub w niedzielę ją edytuję i napiszę. BYĆ MOŻE dodam również swoje zdjęcie, ale nie jestem jeszcze pewna.
Pozdrawiam, Caro <3


P.S. Nowy, boski szablon- zrobiła go Nathalia Verdas <3 Wczoraj zamówiony, a dzisiaj już jest :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie przeczytałabym twoją recenzje. :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, daj recenzję ♥ Ale nie odcinka : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dam całą recenzję- od samego początku :D
      W sensie, że jak wyglądały wywiady itp. Oj, no wszystko! XD

      Usuń
    2. Jeśli można: Kiedy rozdział? : D

      Usuń
  3. :)
    Zapraszam do mnie!!!!!! Super blog!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!