21.10.2013

Pierwszy odcinek drugiego sezonu "Violetty" ♥

Dzisiaj o 16:00 rozpoczął się 2 sezon "Violetty". Chociaż oglądałam ten odcinek w kinach, to emocje i tak były :) Co się dzisiaj wydarzyło?
Wakacje minęły. Violetta odbiera Franceskę na lotnisku. Dziewczyny są podekscytowane popularnością grupy. W studio 21 trwają przygotowania do imprezy Yumix. Broadway kaja się przed Camilą, ale ona nie chce go słuchać. Germán próbuje wyznać Angie miłość, jednak brakuje mu odwagi. Andres mówi przyjaciołom, że León postanowił nie iść na wieczorną imprezę. Francesca proponuje, żeby Violetta przekonała go do zmiany zdania. Naty ma żal do Maxiego, że nie odezwał się do niej przez całe lato. Jade umawia się z Germanem, aby prosić go o przebaczenie. Próbuje go namówić, aby do siebie wrócili. Niestety, nieskutecznie. Violetta staje twarzą w twarz z Leonem.

Jakie niespodzianki czekają nas w kolejnych odcinkach? Przekonamy się tego już niebawem ;)

7 komentarzy:

  1. Super był ten odcinek i tez byłam na tym w kinie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Był super ! A wg jaki to szablon ten różowy ? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten co mam teraz? Wykonywany na zamówienie u Nathalii Verdas ;)

      Usuń
    2. Aha :) A czy ona jeszcze robi ? A ona wiem dziwne pytanie ale dorosła ? XD

      Usuń
    3. Robi, zapraszam na barwne-szablony.blogspot.com
      Nie wiem, czy jest dorosła, chyba nie xd

      Usuń
  3. Hoho, ja też napisałam o 1 odcinku : D
    Lols, czemu zaczynam pisać na początku jak Św. Mikołaj? o.O.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, bo jesteś Św. Mikołajem XD
      Przynajmniej według mnie :3

      Usuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!