12.10.2013

FINAŁ 2 SEZONU "VIOLETTY"

      Dokładnie w piątek o 23:00 został wyemitowany ostatni już odcinek 2 sezonu "Violetty". Co za tym idzie mnóstwo emocji, łez wzruszenia. Wreszcie doczekaliśmy się BESO LEONETTY! <3
Uwaga: Popatrzcie na minę Naty xD
Odcinek był zaskakujący. Gdy byłam w połowie jego oglądania dopiero uświadomiłam sobie, że za 20 minut skończy się najlepszy serial jaki kiedykolwiek oglądałam. Tyle zawrotów akcji, nie obyło się tez bez śmiechu (parę razy mi się to zdarzyło).
Gdybym miała porównać 1 sezon z 2 sezonem, to powiem tylko tyle, że bardzo się różnią.
W V2 bohaterowie są dojrzalsi, toczy się zupełnie inna akcja, nowe piosenki, to wszystko czyni ten serial wyjątkowym.
Wielka scena, na której odbywał się występ mnie pozytywnie zaskoczyła. Można było zauważyć tłumy ludzi.
Przy piosenkach nogi same poniosły mnie do tańca (xD). Wspaniałe zakończenie wspaniałego serialu.
Pisałabym więcej, ale jestem tak rozemocjonowana, że nic nie ma ładu i składu.
Teraz poczekamy sobie długo na V3, który będzie prawdopodobnie ostatnim sezonem, jak my to przeżyjemy? :( Zaczną go kręcić w kwietniu.
To tyle z mojej strony, wasze emocje opisujcie w komentarzach, a tymczasem ten kto nie oglądał, ma szansę (link na dole).

Kocham, Caro :*

13 komentarzy:

  1. cały odcinek mega ale beso de Naxi po raz trzeci... Te ami :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. niedługo 3 sezon violetty po hiszpańsku

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sezon moim zdaniem był lepszy, ponieważ: bohaterowie byli dojrzalsi, nowe postacie, a w nich Marco, który stworzył wraz z Fran piękną Marcesce <3, akcja kręciła się nie tylko koło Violetty ale również innych bohaterów, przyjaźnie były takie bardziej realne, ponieważ częściej się spotykali i rozmawiali o różnych rzeczach, a nie tylko o problemach miłosnych Violetty, i wiele, wiele innych rzeczy bym znalazła, ale nie chce mi się pisać, a i tak się już bardzo rozpisałam. :D
    Pozdrawiam Karo. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to oglądałam online, i gdy wszyscy śpiewali końcową piosenkę, byłam przybita, ponieważ byłam pewna, że nie będzie beso Leonetty, dlatego, że po piosence Vilu tak jak w tamtym sezonie, mrugnie okiem do nas. I tak było, rzeczywiście, lecz przed tym... León uśmiechnięty podchodzi do Violetty, ona też uśmiechnięta, a potem... Boże kochany, oni się pocałowali! I wtedy miałam banana na twarzy :3
    Teraz gwałcę przycisk replay, filmiku tego beso & jak wyznają sobie miłość <3 Cóż, my przynajmniej załatamy tą dziurę polskim 2 sezonem, lecz Ci z Argentyny... mają gorzej.
    Najgorsze jest jednak to, że trzeci sezon ma być ostatnim! Ale zobacz, drugi sezon miał być raczej takim ostatnim, ponieważ ciągle z V3 było niewiadome. No a przecież na końcu sezonu León & Vilu się pocałowali, co oznacza, że scenarzyści są za Leonettą. XD Hah : D

    Twoja
    Sav :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, beso, beso i tylko beso Leonetty mi w głowie :*
      Właśnie szykuję się do kina (mam na 16:00, a idę o 14:30 xD), dlatego podejrzewam, że recenzja po 18:00-19:00.
      Awwwwwwwwwww *_*

      Usuń
    2. Ty to masz fajnie... ja nie idę :c Czemu? - rodzice nie chcą mnie zawieźć... ;/
      No nic, pogodziłam się z tym już : 3

      Usuń
  5. trzeci sezon violetty będzie w kwietniu 2014

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, gdzie obejrzałyście 2 sezon Violetty do końca ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na youtubie po hiszpańsku, na polskie zakończenie musimy czekać aż do 23 maja.

      Usuń
    2. to już tylko tyle odcinków zostało? bo na disney channel teraz znowu lecą pwtórki zamiast dalej odcinki...

      Usuń
    3. Nowe odcinki na DC od 5 maja :) Póki co musimy oglądać powtórki...

      Usuń
  7. bedzie w pazdzierniku tak jak zaczal sie 2 sezon violetty

    OdpowiedzUsuń
  8. Leonetta! Aaaaaa...! To było takie słodkie, jestem za nimi juz od pierwszego sezonu i w końcu!!!! <3 kocham icch, chociaz biedny leon... tyle na nia czekał, aż nagle! Takie zakonczenie, najpierw ten Thomas a potem nieszczęsny Diego...! Nareszcie jest Leonetta! : )

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!