31.10.2013

UWAGA! WAŻNA INFORMACJA. / ODWIESZAM.

Jestem głupia, przyznaję. 
Jeszcze tak niedawno pisałam, że zawieszam, a teraz odwieszam. Kretynka ze mnie. Przepraszam za tą zajebiście głupią informację, której nie przemyślałam do końca i zasmuciłam niektórych. Fajnie, że ktoś się przejął.
Dużo do myślenia dała mi moja Ada. Pisała na GG, żebym tego nie robiła, pomyślała o was itp. I sobie to teraz przemyślałam.
Jak już mówiłam, jestem kretynką. Przepraszam cię z całego serca, Aduś. Pewnie jesteś teraz na mnie fochnięta i masz mnie w nosie.
Wiesz, że jesteś dla mnie bardzo ważna. Liczy się twoja opinia i chciałam jej posłuchać. Nie myśl inaczej, bo tak nie jest.
No dobra, krótko mówiąc WRACAM. I więcej nie zawieszam.
Rozdział 63 już dzisiaj.
Chciałabym tylko parę komentarzy, chociażby najkrótszych. Po prostu chcę wiedzieć kto mnie czyta. Nie wiem, mogę robić kolaże wam jakimś wylosowanym osobom z komów, nie wiem...
Caro <3

10 komentarzy:

  1. Juhu! Nasza Karo wraca ;D! Czekam na rozdział! Cieszę się, że wracasz! Na prawdę nie wiesz jak bardzo!
    Wpadniesz leonietta4ever.blogspot.com ?
    Ania Blanco <3

    Pierwsza ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i nie jesteś kretynką! Po prostu byłaś smutna, że nie ma komentarzy! Też tak mam.

      Ania Blanco <3

      Usuń
  2. Ja Ciebie zawsze będę czytać <3 <3
    I nawet nie myśl o zawieszaniu bloga, bo przyjdę i znajdę! xD
    Cieszę się, że postanowiłaś wrócić :*

    xAdusiax

    OdpowiedzUsuń
  3. Super , ze wracasz !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś kretynką.Po prostu nie przemyślałaś do końca swojej decyzji,działałaś pod pływem chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracasz ! Łiiiiiii ♥
    P.S. Nie jesteś kretynką :)

    Martyśka ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże. !
    Jak dobrze , że wracasz Skarbie. ♥
    Co ja bym zrobiła bez Twojego pisania.
    Jesteś jedną z najlepszych blogerek. ^^
    Pamiętaj mimo , że czasami są gorsze dni , nie ma sensu odchodzić.
    Tak wiele zrobiłaś dla tego bloga i choćby nie wiem co zawsze pozostaniesz w naszej pamięci i ♥.
    Ja osobiście uwielbiam Twojego bloga i Ciebie ( mimo , że Cię nie znam xD)
    Przepraszam , że nie skomentowałam wczoraj , że zawieszasz.
    Pisz dalej i nie zważaj na nic dookoła , bo naprawdę masz wielki talent.;*
    Czekam na następny rozdział. < 3

    Całuję.
    Twoja wierna czytelniczka.
    Jogobell. < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina... TAK! Mam banana na twarzy. Tak się cieszę, że to wszystko przemyślałaś i wróciłaś :)
    Przestań, nie mogłabym być na Ciebie fochnięta. Kocham Cię, pamiętaj to ♥
    I nie myśl, że jesteś kretynką, bo nie jesteś. Ja sama raz zrobiłam tak, że napisałam, że odchodzę NA ZAWSZE, a dzień potem [albo kilka, nie pamiętam] wróciłam.
    I nie musisz mnie przepraszać :)

    Twoja wierna czytelniczka.,
    Ada ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyt... czyt.... czytam ! Bossko że go odwiesiłaś, tylko na to czekałam :D

    Nika :D

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!