19.12.2013

Urodziny Horhusia | 5 - miesięcznica bloga

Trochę późno dodaje, ale wcześniej nie mogłam, dopiero wróciłam z klasowej Wigilii :D

Dzisiaj, 19 grudnia obchodzimy (a może tylko ja obchodzę jedno z nich) święta. Po pierwsze mowa tutaj o naszym wspaniałym Jorge Blanco, który kończy dzisiaj 22 lata. Nasz ulubiony aktor jest takim staruchem (hahaha), a wygląda młodziej *.* (głupia jestem, lol).
Z tego względu postanowiłam napisać jedno opowiadanie z udziałem moim i Koniusia (Ada wie, o co chodzi ^ ^), aczkolwiek dzisiaj się nie wyrobię. Jestem za bardzo padnięta.
Czo to za przystojniak? ^ ^ 







Drugim świętem jest pięcio - miesięcznica tego oto bloga. Rozumiecie? Pięć miesięcy z Wami, to było coś wspaniałego. I nadal w sumie jest. Bo na razie się nie kończy. Dziękuję za tyle komentarzy, wyświetleń, ciepłych słów, obserwatorów, dziękuję za wszystko! Kocham Was mucho :*
Chyba w sumie byłoby na tyle. Nie mam więcej na nic sił, ale gdybym mogła, to wszystkich bym uściskała.

Dzisiaj również 4 - miesięcznicę bloga obchodzi moja Adusia ♥ BLOG Życzę Ci moja kochana wielu czytelników, obserwatorów, komentarzy, uśmiechu na ustach i mnóstwo weny na pisanie tak fantastycznych rozdziałów, jak do tej pory. Kocham Cię, moja małpeczko :*

To by było na tyle. Kocham Was bardzo mocno i mam nadzieję, że zawsze będziecie ze mną.
C.

8 komentarzy:

  1. OMG !
    Zdałam sobie sprawe że mam dzis imieniny *.*
    Mnie i Jorgusia cos łączy :D
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój ukochany szympans ♥
    Ajajajaja, ależ mega szexi jeszt na tym zdjęciu, nieprawdaż? ;33
    Hue hue, wiem chyba o jakie opowiadanie Ci chodzi, ale zua Ty szczegółów mi nie podałaś! Zła Ty! XD
    Ooooo, słonko. Nie musiałaś pisać o moim blogu, ale dziękuję <3 Te amo mucho mucho mucho :*

    Wiedz, że ja zawsze będę z Tobą ♥
    Twoja Ada.

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa, ja też mam dzisiaj urodziny xD ale mi się trafiło, tego samego dnia co Jorgeeee <3333
    Gratuluję tej twojej pięciomiesięcznicy xD
    Kocham <333333

    OdpowiedzUsuń
  4. To już 5 miesięcy?! :O
    Przecież jeszcze niedawno był post o 4 miesięcznicy. :O
    Jak ten czas szybko leci. :D
    Gratulację i życzę jeszcze raz 5 miesięcy i więcej! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego naj!! :*
    I Tobie i Jorgowi! :)
    Am. <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Boże już 5 miesięcy z Tobą. ? ^^
    Nie masz pojęcia jak się cieszę, że odkryłam Twojego bloga. :))
    Życzę Ci wenyy i żebyś pisała jak najdłużej. ♥

    Wesołych Świąt.
    Pozdrawiam
    Jogobell. < 3

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog : 3

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!