24.12.2013

Karola życzy Wesołych Świąt!

Dzisiaj 24 grudnia, co oznacza, że nadeszły święta. Z tego powodu chciałabym osobiście złożyć wszystkim, bez wyjątku życzenia.
Życzę Wam kochani, byście zawsze byli radośni i uśmiechnięci, by spełniły się Wasze najskrytsze marzenia i dostali swoje upragnione prezenty pod choinką. Aby każdy wierzył w siebie i wszystkiego, co tam chcecie. I by Nowy, 2014 Rok był jeszcze lepszy, niż ten. Nie jestem dobra w pisaniu życzeń, tym bardziej, że piszę z komputera taty, na którym klawiatura to dla mnie katorga.
Suma summarum chciałam życzyć po prostu: WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!
Życzy Caro xx

P.S. Mój laptop sobie nie działa, także wybaczcie, że nie dodaję nigdzie rozdziałów. Jak będzie z nim okej, to wszystko nadrobię.

13 komentarzy:

  1. Nawzajem! <3
    Wesołych Świąt! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :*
    I oczywiście wzajemnie.
    Żeby Cię taka wena naszła, że jej nie udźwigniesz!
    Wieeelu prezentów i słodyczyy. :)
    Masę czytelników, coraz więcej odzwiedzin i w ogóle wszystkiego naj.
    Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku! *-*
    Życzy:
    Ambraaa. <3<3<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki xd
    no i wzajemnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja ukochana, cudowna, najdroższa Karolcia ♥
    Ja już Ci składałam życzenia na GG, ale dobrze ^_^
    Pragnę życzyć Ci wesołych świąt, byś była zdrowa i zawsze tryskała dobrą energią, żebyś dostała upragnioneego prezentu, niech spełnią się Twoje marzenia, byś dostawała dobre oceny, aby ś miała udanego Sylwestra i czego sobie tylko życzysz !
    (nie ma to jak kopiować życzenia z gadu-gadu, hue hue. ale cii!)
    : D

    Kocham Cię : *
    Ada ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. YoEspanolAmor mówi "nawzajem"! Fa-fa-fajna muzyka, to "coś" Utopia :) Dobra, już czytam :D Też ci życzę wszystkiego naj Karola <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt i cudownego Nowego Roku
    wspaniałych prezentów, uśmiechu, zdrówka i weny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jednak nie usuwam bloga.

    zapraszam do mnie:

    http://niesamowitamiloscleonetty.blogspo.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekujemy i wzajemnie! ; ** Jakbys mogła zajrzec,poczytać i pokomentować byłabym wdzieczna tiniasnews,blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh moja Karolka :* Wielbię ciebie Pamiętaj ! Zawsze i wszędzie nawet jeśli będziemy w całkowicie innych miejscach . Będę cb wspierać i pamiętać cie do konca mojego okropnego życia w którym nie ma radości ....

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!