3.11.2013

Liebster Blog Award

Zostałam nominowana do tej nagrody po raz czwarty, jeśli się nie mylę. Dziękuję z całego serca Zuzanniex. Cieszę się, że ktoś docenia moją pracę włożoną w tego bloga :) Od razu przechodzę do pytań.

1. Jakiego gatunku muzyki słuchasz?
Słucham wszystkiego, co mi wpadnie w ręce. Nie mam określonego gusta w tej sprawie.
2.  Jaki masz kolor włosów?
Gorzka czekolada :D Nie mylić z czarnym, jak to robią moi znajomi.
3. Dieletta czy Leonetta?
Leonetta por siempre! ♥
4. Twój ulubiony kolor to…?
Zielony & Fioletowy 
5. Jaki kraj najbardziej chciałabyś/chciałbyś odwiedzić?
Jest ich wiele, np. Anglia, Francja, Hiszpania, Argentyna, Irlandia...
6. Jaki jest twój ulubiony film?
"Pitch Perfect"
7.  Co chciałabyś/chciałbyś studiować?
Hmm... Przede mną jeszcze długa droga, ale zawsze jakoś myślałam o prawie. 
8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka z „Violetty”?
Ostatnio bardzo polubiłam "Mi mejor momento" i ciągle ją śpiewam. Ogólnie to ja lubię wszystkie :P
9. Ulubiony przedmiot w szkole? (np. biologia)
Historia. Mamy takiego zaczepistego pana :D
10. Co sądzisz o moim blogu? (głupie pytanie, ale już nie mam pomysłów.xd)
Pytanie nie jest głupie, a co o nim sądzę? Świetny :)
11. Jakie jest twoje życiowe motto?
"Słuchaj głosu swojego serca" xd
 
Trolololo, teraz przyszła pora na moje nominacje :P 

Pytania ode mnie:
1. Który sezon "Violetty" według ciebie jest lepszy?
2. Masz jakieś hobby?
3. Dlaczego założyłaś/eś bloga z opowiadaniami?
4. Co sprawia ci największą przyjemność?
5. Naxi czy Caxi?
6. Ile masz lat?
7. W jakim województwie mieszkasz?
8. Czy chciałabyś/eś zmienić coś w swoim życiu?
9. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
10. Ulubiony zespół/wykonawca?
11. Co robisz w tej chwili?
 
Ostatnie pytanie wymyślone na poczekaniu, bo nie wiem co jeszcze zadać. 
Rozdział 65 być może dziś, ale nie jestem pewna, gdyż zaraz wyjeżdżam.
Pozdrawiam,
Caro <3

19 komentarzy:

  1. Zostałam nominowana? *o* Fenks, skarbie ^-^
    Pytania, odpowiedzi, nominacje itd. dodam później :*

    KCKCKCKCKCKCKCKCKCKCKCKCKC.,
    Ada <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-D
    Zaraz wstawię post z nominacją :-D
    Dziękuję jeszcze raz ☻♥♥♥☻
    /~~Kriena

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję nominacji :)

    A z bloga o numerze 11 kogo nominujesz ? Zuzię czy mnie? A może obie? ;>

    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  4. Clarie może obie co????????? I dziękuje za nominacje!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nominuję cię do lba :D
    szczegóły tu: http://vilu-diary.blogspot.com/p/blog-page_3.html i zapraszam przy okazji na rozdział 2, jeżeli masz ochotę :3
    Pozdrawiam, i postaram się szybko skomentować twój rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już przeczytam rozdział, muszę nadrobić zaległości ;)
      Dziękuję za nominację <3

      Usuń
  7. zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :-D
    http://new-story-of-violetta.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana Na LBA.!
    Więcej szczegółów tutaj : http://leon-violetta-dorosli.blogspot.com/2013/11/1-liebster-blog-award.html
    Gratulację .!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze ja ! :D
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu. Więcej informacji na :
    http://story-of-leoneta.blogspot.com/
    Gratuluję serdecznie. :)

    Pozdrawiam.
    Jogobell. < 3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć! Obiecałam, więc jestem. :D
    Świetny blog! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu! http://leonettaloveforeve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!