1.04.2014

Przepraszam, odchodzę. Nic mnie tu już nie zatrzyma.

Zobaczcie, jaka ja jestem niezdecydowana. Ledwo co wróciłam na bloga, a już decyduję się na odejście. Ponownie Was zawiodłam. Wybaczcie...
Dziękuję Wszystkim, którzy mnie wspierali. Dziękuję komentatorom. Dziękuję każdemu, kto nabił mi chociaż jedno wejście na bloga. Jesteście wspaniali.
Ja znikam, już bezpowrotnie. Nie znajdziecie mnie na blogosferze. Nie mam na nic siły. Nie mam weny...
P R Z E P R A S Z A M.
















Dobra, taki joke na PRIMA APRILIS XD Heheszky, ciekawe, kto się nabrał XD Kochani, rozdział 10 już dziś w okolicach godziny 15-16, a jedenastka, oby lepsza już się pisze. Zapraszam do czytania i komentowania!
Wasza Wredna Karolina :)

11 komentarzy:

  1. BOŻE.ŚWIĘTY.
    Tyty, wredna, tak, Ty. Jak mogłaś tak mnie nabrać?
    I tak Cię kocham ^.^
    Z niecierpliwością czekam na dziesiąteczkę. ♡

    Ada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochanie, nie strasz mnie więcej, dobrze?
    Nawet nie wiesz, jak bardzo się bałam.
    Bałam się, że od nas odejdziesz.
    Kocham cię! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Weź, wgl, wyjdź człowieku! :D Co ty tutaj sb myślisz? :D Że ja serce ze stali mam? Nieee, nie :D
    Przysięgam, że cię znajdę i zabiję :D
    Ale i tak cię kocham i czekam na 10 <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże -,- Ale mnie nastraszyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko boska! -.-
    Ja na zawał mało co nie upadłam!
    A ty wyskakujesz z "Prima aprillis", a ja co zrobiłam? Spadłam z krzesła i to dosłownie!
    Wiesz, ciekawe kto się nabrał... Chyba wszyscy! xdd
    Czekam na rozdział i życzę weny! xxx
    ~KatePasquarelli

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, udał Ci się żart, bo ja się nabrałam! Czytając ostatnie zdanie 1 części posta, już przypomniało mi się o PA, więc miałam cień podejrzenia :D Niemniej, fajny żarcik ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha, dobry żarcik kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak tak można!!!!! Czy ty nie masz serca;) Normalnie miałam juz łzy w oczach kiedy to czytałam. Ach nawet nie wiesz jak sie cieszę że to tylko żart. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze ci powiem że twój blog nie jest taki dobry jak piszą inni piszesz tyle z perspektywy innych a powinnaś kręcić się przy temacie Leona i Violetty których jest najmniej. Ja czytałam tylko ich fragmenty. Zaczełaś serio wspaniale ale później rozczarowałam się.
    Sorki za te słowa ale taka jest prawda
    A te pierwsze opowiadanie było cudowne boskie po prostu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimie,
      Nikt się jakoś nie skarży na brak pierdyliona wątków o Leónie i Violetcie. I tak mi dużo wychodzi, gdy piszę ich perspektywy, więc nie ma co narzekać. Nie będę się kręciła tylko przy ich temacie, bo to już się zrobiło nudne. Dajmy szansę innym parom.
      Mój blog nie jest taki dobry, jak piszą inni - zgadzam się. On jest totalną porażką i powinnam go usunąć, ale tego nie zrobię.
      Pierwsze opowiadanie było masakryczne. Dopiero zaczynałam pisać. Tam nie było nic ciekawego, naprawdę. Jednak każdy ma własne zdanie, jednym się podoba, drugim nie.
      W każdym razie dziękuję za wyrażenie swojej opinii.

      Usuń
  10. Jestem Klaudia! Naprawdę mnie nastraszyłaś z tym odejściem! Wiem że to jest tak późno że byłam zdziwiona o odejściu. Przepraszam, że tak długo nie zaglądałam ale nie spędzałem wogule czasu przy kompie. Świetnie piszesz! Nie idealnie bo nikt nie jest idealny ale bardzo ładnie,!q

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!