30.03.2014

PUK, PUK! PAMIĘTA MNIE JESZCZE KTOŚ?

WITAJCIE KOCHANI!

Po 42 dniach postanowiłam wrócić. Nie ogłosiłam mojego odejścia bezpośrednio, ale brak rozdziałów mówił chyba sam za siebie. Zatęskniłam się jednak za pisaniem swej historii. Postanowiłam ją kontynuować. 
Wiem, że przez ten okres dużo się działo. Ale dziś powracam. Chciałabym tylko wiedzieć, czy ktoś jeszcze o mnie pamięta. Czy ktoś nadal wie, że istnieje jakiś badziewny blog niejakiej Scarlett Walker. Jeżeli są tu tacy ludzie, chciałabym byście skomentowali ten post w obojętnie jaki sposób. Może być nawet zwykła kropka, przecinek, nie wiem, jakikolwiek ślad po Was. Chcę zobaczyć, czy jest sens pisać i dla kogo.
Dziękuję, jeżeli dotrwałaś/eś do końca mojego krótkiego postu.
Rozdział 10 pojawi się prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, tuż po testach szóstoklasisty, który piszę. Życzcie mi powodzenia.
Wasza Karolina. x
 

17 komentarzy:

  1. Wróciłaś <333333333333333333333333333
    Normalnie skaczę ze szczęścia .
    Nie mogę się doczekać .
    A I PRZEDE WSZYSTKIM Powodzenia na teście kompetencji , który sama też piszę ;)
    Kocham , czekam
    Cann <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Karooooolcia <3
    Ciesze się, że w końcu wróciłaś.. brakowało mi mojego młotko-wiatraka :c Twoja historia jest jedną z moich ulubionych i nie wyobrażam sobie bloggera bez Ciebie. Mam nadzieje, że wszystko jest już w jak najlepszym porządku, a Ty nadal będziesz dodawała takie przepiękne rozdziały. Czekam i Ty dobrze o tym wiesz, Zgredzie jeden :D

    Kocham bardzo,
    Gwoźdź <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, nie ogłosiłaś swojego odejścia, a ja się zastanawiałam co się dzieje. No ale jesteś i to sie liczy <333
    Ja miałam test w zeszłym roku, dzięki Bogu :D Powodzenia :)
    Czekam na rozdział :****

    I masz swoją kropkę i przecinek! :P
    .,

    <3333

    OdpowiedzUsuń
  4. I nagle niedziela stała się piękna. <3
    Czekam z niecierpliwością aż powrócisz i dalej będziesz czarować nas swoimi rozdziałami. :D
    Muszę przyznać, że się stęskniłam i to bardzo, nie wyobrażasz sobie nawet jak. Zgodę się z Katniss, bez Ciebie było tutaj zdecydowanie zbyt pusto.
    Powodzenia na teście. Życzę 40 punktów. ♥
    Ściskam, Soph.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że jesteś.
    Powodzenia na teście.
    Nie denerwuj się i nie stresuj i nie rozpraszaj.
    A po teście zapraszam cię na mój konkurs.
    Jest on na moim blogu.

    Pozdrawiam.
    Tyna: **

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja pamiętam!
    Powodzenia na teście i czek. na 10.!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki to piękny dzień. ♡
    Jezu, jak ja się cieszę, że wróciłaś. Brakowało mi Twoich rozdziałów.
    Życzę Ci powodzenia na teście szóstoklasisty. Wierzę w Ciebie.

    Ada.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja oczywiście czytam! Nie mogłoby być inaczej :) podziwiam Twój ogromny talent w każdym rozdziale. Bardzo, bardzo, bardzo brakowało mi Twych niebywałych dzieł :)
    Przepraszam.. nie dam rady nic więcej napisać. Umieram sobie w domu (takźe powinnam przystąpić do sprawdzianu we wtorek). Tobie życzę powodzenia!
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem :-)
    Też piszę test...

    Aga ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nawet nie wiesz jak sie cieszę że wróciłaś. Strasznie sie ciszę. Czekam z niecierpliwością na nexta. Na 100000000% będę czytać. No kocham tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Scarlett, wiadomość o twoim powrocie była najlepszym, co mnie dziś spotkało. Bardzo się z tego cieszę, kochanie. Mam nadzieję, że tym razem brak weny nie będzie co doskwierać. Wiem, że jest to okropne uczucie. Nie życzę temu żadnej blogerce. Kocham cię bardzo mocno. Jestem gotowa na nową publikację! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, oczywiście, że pamiętamy o tobie!
    Jej! Wracasz <3333
    Ally <33

    OdpowiedzUsuń
  13. oczywiście że jest sens wracaj do ans uwielbiam cię

    OdpowiedzUsuń
  14. Świr pamięta!
    Powodzenia na testach. c:

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o Tobie pamiętam! xD
    Mam nadzieję, że ty o mnie też ;)

    Powodzenia na testach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jest sens ;*
    Licze że rozdział będzie dzisiaj ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja o tobie zawsze PAMIĘTAŁAM,!

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli przeczytałaś/przeczytałeś rozdział prosiłabym o Twoją opinię w komentarzu. One dają mi chęci pisania kolejnych opowieści dla Was!